Vad vi gör för er

1. Mötet

Din personliga säljkontakt kommer ut till dig för att få en fullständig bild av hur ni arbetar idag och vad ni saknar med er befintliga lösning samt identifiera era behov.

2. Analys

Säljaren lämnar in underlag från er till analysavdelningen och redovisar hur era behov ser ut. Med dessa underlag har vi en fullständig bild för att ta fram en optimerad lösning till er.

3. Presentation

Analysen är klar och ni träffas igen, där optimerad lösning presenteras.

4. Leveransprocessen påbörjas

Säljaren lämnar in avtal och underlag för att vår leveransavdelning skall få en fullständig bild av er som kund och starta implementationen.

5. Leveransen

Ni tilldelas en personlig leveranskontakt som hjälper er med allt från uppsägning till utbildning.

6. Leveransgodkännande

När ni själva känner att implementationen är klar
har ni full support från vår kundtjänst. Efter
implementationen kontaktar vi er för att följa upp
så ni är nöjda, samt se om det finns något mer vi
kan hjälpa er med.